2_kezmom Kızlar ilk verdiğimde 5,68 çıktı 2 gün sonra verdiğimde 35,24 çıktı normalde iki katı olması gerekiyo diyorlarya 48 saatte 11 12 olması gerekir normalde benimki 35,24 bu güzel bşey sanırım
2_kezmom bmkl en son cuma günü verdim pazartesi verdiğimde 1500 ve üzeri çıkarmı acaba ultrasonda görmek adına
bmkl 2_kezmom Ben sadece ilk öğrendiğimde kan tahlili verdiğim için beta kaç olunca kese görünüyor bilmiyorum 🤷🏼♀️ Ama ben hafta olarak 5+2 de gördüm