Son adrt tarihim 7 şubat . Düzensiz bi adetim var. Aşırı göğüs ağrısı ile bi test yapıyım dedim. Yapar yapmaz silik çizgi çıktı. Ama kan verdim 0,34 negatif çıktı. Adetime 5 gün var o da gününde sayarsam . Dedğim gibi düzensiz olduğu için bilimiyorum . Başına böyle bişey gelen varmı . ?