Merhabalar. 38+2 haftalık hamileyim. Bugün sabah 7-8 arası aşırı sancı çektim ağrı hafifleyince uykum olduğu için uyuyakalmışım 11 gibi uyandığımda jelimsi toplu bir yapı vardı. Damarlı kanlı pembemsi değildi, bildiğimiz sümük gibiydi. Sizce nişanım mı gelmiş oluyor? Herkes farklı söylüyor, hangisi doğru bilemedim.