melek_anns Daha bir saat önce benzer bir kan tahlili sonucumu kardeşime gösterdim (kendisi doktor), benim de sizin gibi bu NEU’lu değerler falan normal aralıklarda değildi. Korktum ben de ama gereksiz korkmuşum çünkü biz öyle yüksek olan her değeri dikkate almıyoruz, dedi. Birbirine bağlı değerler anormal çıkarsa veya hastanın şikayetleri de o doğrultudaysa falan bakıyorlarmış sadece. Siz de benim gibi evham yapmayın. Doktorunuza gittiğinizde o daha doğru yorumlayacaktır. 🌸