hamidenn Kızlar şeker yüklemesi yapıldı ve şekerim 180 küsür çıktı. Diyete girmem gerektigi söylendi yaşayan var mı öğünleriniz nasıl devam ediyor neler yiyorsunuz
mercimegin_annesiii hamidenn bende bu hafta başladım diyetisyene gittim o öğünleri ayarlıyor 1 haftadır evde kendim takip ediyorum bu hafta tekrar doktora gideceğim bakalım ne diyecek