dilara_18 Kızlar hamilelik düşünüyorum öncesinde sağlık ocağında bi kan testi mi yaptırayım yoksa direk kadın doğuma mı gideyim sizce? Birde bunu regl sonra mı yapayım reglken mi
gizemiaaa dilara_18 kadın doğumcuya giderseniz daha detaylı bakar smear ultrason vs reglinin 2. Veya 3 gününe randevu alın o zaman bakılıyor hormon testlerine
meryys dilara_18 Kadin doğuma gidin, benden smear testi, mantar testi kan testleri ve enfeksiyon hastalıklarına bakmışlardi. Kızamıkçık geçirmediysen aşı yaptir diyecektim demişti
mervekalkann Ben kadın doğuma gitmiştim vajinal ultrason yapıldı kan testi yapıldı. Eşim de gitti değerlerimiz normal çıktı. 1 ay sonra hamile kaldım. Kadın doğuma gitmenizde fayda var.
gzmnrhal dilara_18 Ben kadin doguma gittim ilk gebelik hamile kalmak istiyorum dedim aşagıdan muayne etti yumurtaliklarima bakti gayet saglikli dedi folik asit verdi okadr