ipek9 Kızlar ya bu aralar modum çok düşük canım hiç bişey yapmak istemiyor içim sıkılıyor sanki gebeliğin de etkisi var tabi evden çıkasım gelmiyor evde de canım sıkılıyor böyle olan var mı
sulgunay ipek9 ben de öyleyim hamilelik depresyonu yaşıyorum diye düşünmüyor değilim neyse ki çok az kaldı ama sonrasında da lohusalık diye bir şey var işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum
ipek9 hariboom evet ya sanki yaşamıyorum gibi önceden evde bütüngün sıkılmazdım ama artık sıkıntıya giriyorum
kaya_kaya ipek9 bende öyleyim hiç birşey yapasım yok, hiç birşeye tahammülüm de yok bilmiyorum nasıl geçecek 4.5 yaşında oğlumda var Allah’ım yardımcımız olsun inşallah 🤲🤲
demirrleydi_ ipek9 bu aralar bende öyleyim ruhum bedenimde değil sanki 😂 ama hamile değilim 4 ay 9 günlük bebeğim var