gzmnrhal Haziran ilk haftası dogumum olacak inşallah . Sizin göz ardı ettiginiz almayi unutmuşum dediginiz ürünler neler gerçekten gerekli lağzım bebis gelmeden mutlaka hazirla degidiginiz şeyler fikir verirmisiniz listede eksik varsa tamamlayalım 😁💕
XBirmelekannesiii gzmnrhal bence kendın ıcın gogus ucu yarası ıcın onlemını al pompada alabılırsın hatta benım yara olmustu emzıremıyordum sagıyordım sureklı hasta bezı falan almıstır zaten bebiş içinde kundak 4 5 tane al bence bende cok lazım olmustu hastane cıkısı pek kullanılmıyor eldıven sapka şu 5 li takımlar sık kullanılıyor onun dısında suanlık pek bırsey yok gıbı
sedaergl gzmnrhal ben gumus kapak almistim ve gogus ucum hic yara olmadi. Emzirdim de saagdim da cok sukur. Onun disinda sixin icin hastanede depend cok kullanissli oluyor. Bebek icin hastane cikisi ve 2 takim goturmustuk. İlk dogdugunda emzirmek zor oluyodu. Yani bilmediğimiz icin sanirim. Bi de gogus ucum yoktu benim. Siringa ile vermişti hemsireler. Alistirma kasiklari da var bi bakin isterseniz. Saglikla kucaginiza alin insallah 🙏❤️🌼
Beyzatan_16 gzmnrhal ben ilk gebeliğimden edindiğim tecrübeye dayanarak ve aldığım eğitimlerle beraber gümüş kapak değil de göğüs kalkanı aldım ve hiç yara sorunu yaşamadım . Bir de emzirme esnasında diğer göğüsten de süt geldiği için hem boşa gitmemesi adına hemde mastit olmamak için mochi manual göğüs pompası kullanıyordum bu ikili beni hem mastitden hem meme ucu yarasından kurtardı sonsuz tavsiyemdir 🌸
gzmnrhal XBirmelekannesiii Pompayı hallettim ama kundak hiç almamıştım hazır kundaklardan diyorsunuz dimi tam kundak yarim kundak falan var tam olarak memnun oldugunuz hangisi acaba
gzmnrhal sedaergl Ben ped kulanirkende sleppy disindakiler hep alerji yaptigi icin sleppy kilot bez aldım . Gümüs kapak ilk kez duydum hemen arastiricam tesekkur ettim 💕
XBirmelekannesiii gzmnrhal trendyolda var yok bez olanlar 5li falan var ben onları almıştım kızımı hep kundak yaptım boyuda uzun oldu maşallah
Beyzatan_16 Beyzatan_16 bunların beraberinde süt torbası edinmekte de fayda var sütlerimizin bir damlası heba olsun istemeyiz 😊
gzmnrhal Beyzatan_16 Süt torbası almadım hiç 🤦🏽♀️ unutmuşum gögüs kalkaninida hemen arastiriyorum teşekkür ettim 💕