Srphll1 Kızlar selam. Şafak 30☀️♥️ 6küsürlük 2 tane miyomum var elimi koyduğumda bile sertçe belli ediyor kendini. Bebeğin baş kısmına yakın demişti doktorum. Doğum sırasında onu da aldırabiliyor muyuz? Bu şekilde doğum yapan var mı ?
Asi_07 Srphll1 sezaryen doğumda alınıyor arkadaşımda da 2 tane 5 ve 5.5 cm miyomu vardı alındı iyileşme süreci biraz zor geçti uzun sürdü sadece ama herkesin acı eşiği bir değil tabiki
peroksizom benimde myomum var 4 cm rahim dışında Doktor doğumdan sonra kendi kendine küçülür dedi böyle bi şey başına gelen var mı