iremq14 iki gebeliğimde de aynısını söyleyip takipli riskli gebelik diye beni çok yordular ama genetik babasının da benimde kafam büyük ayrıca ilk gebeliğimden tecrübeli olduğum için bunda çok kafaya takmadım abiside öyleydi dedim hep doktoruma korkma tevekkül et Allah’a sığın bol bol dua et hiç bişey olmaz merak etme onlar işi gereği bunları söylemek zorunda yüreğimiz ağzımızda zaten daha da korkutuyorlar