iremgb bende yüksek tansiyonun böyle bi etkisi olduğunu duymuştum da bebeği zayıflatma kilo aldırmama gibi ilaç kaynaklı diye duydum ama değilmiş öyle . adalat yüksek tansiyon için verilen bi ilaç olmasına rağmen doktorum bana kasılmalarım için verdi yüksek tansiyon sorunum yok aksine düşüyor ama düşük tansiyonun riskli olmadığını söylemişti