gokkknur canım herkesın surecı farklı gelişiyor. Rahat ol Allah’a bırak bence. Bırde tavsıyem doğum hıkayelerı okuma , bir şeyi bilmeden yaşayarak tecrube etmek daha iyi. Takıplı olduğum doktoru 30. Haftada bırakıp doğum doktoruna gectım bende. Yanı geç kalmış sayılmazsın. Her gün hareket ve yürüyüş yap. Doğum başladığında da “sümmes sebila yessarahu” çok okumuştum. Bırde bu erken haftalarda çok normal doğum ısteyıp sonradan sezeryana dönem o kadar kişi var ki. Normal baslayıp sezeryanla biten bile varken. O yüzden neyı çok ıstersek ımtıhanı o oluyor sankı insanın. En güzeli akışına bırakmak, Allah’a bırakmak