m_e_e evet ama bence başka bi belirti yoksa hiç üzülme kafana takma hatta 3.5 bile olsa çok yüksek değil inan. Burda bi prof vardı bakmıyordu kolay kolay yalvar yakar 19. Haftada baktı sonra bana dedi hiç canını sıkma çok umutsuz bişey yok ortada 12. Haftada kaçtı ense dedi dedim 3,5 civarı dedi o zamanda çok yüksek değilmiş ki benim içime su serpen tek doktor o olmuştu, diğerleri hep paçasını kurtarma peşinde en kötü senaryoyu yazıyorlar.