Bebebebe Hanımlar doktorum yarın gece rahime bi ilaç süreceğini söyledi açılma olsun diye. Açılmam 2 cm. Ve bebek kanala girmemiş. Yrın gece açılmam her saat başı bir cm olmazsa sezeryan olur diyo doktor. Sizlern başına böyle bişey geldimi yani gelmiştirde doktorunuz hangi yolu izledi.
Dilaam Bebebebe 40+3 te hiç acılma olmadan yumusama olöafsn suni sancıyla dogum yaptım doktorunuza baglı tehlike olmadıgı sürece beklerse normal dogum yapabilirsiniz
Buseamaikizlerburcu Bebebebe 39+6 gece 10 da 3 cm acilmayla doguma girdm sancisiz suni verdiler 40+0 da dogurdum
Fison Bebebebe açılma için fitil koyuyorlar bana öyle yaptılar suni sancı ve fitille Doğum yaptım 4,5 saatte
Bebebebe Buseamaikizlerburcu tek sorunum bebek kanala girmemiş. Sancım nst de duZenli doğuma uygun yani. Senin ki kanaldamıydı
Elifiniz 40+4 bebek inmiş ama ne açılma ne sancı var bugün yarın dedi ama bilmiyorum ya herkes soruyor artık çok sıkıldım sabrım kalmadı.
Hemsirehatice Benimkide kanala girmis ama ne sanci ne acilma var. Cuma 40+2 de olmazsa suni verilcek. Bende cok korkuyorum .
Rstasar Hemsirehatice ayni benimkide kanalda hatta baya asagida diyo dr ama acilma 1 cm .Ayrica hic sancim yok deli olucam ya .39+5 im carsamba suni vercek dr
Elemon Ama ben suni kabul etmedim Pazar’a kadar bekleyeceğim eğer gelmezse kendi sancım , ben de suni alacağım Pazar akşamı. Hayırlısı olsun canım.
Elemon Fison canım zorlandın mi senin açılman varmıydı hiç. Suni dem herkes korkutuyor bizleri o yüzden soruyorum