anonimhesappp bana da düzensiz kese dediler beta değerim de az yükseliyordu bana bir hafta sonra beta değerim düştü ve kanamam başladı kürtaj oldum ama burda bazılarının düzelmiş galiba bence iyi bir doktor bul ve stres yapma inşallah sağlıkla alırsın kucağına