Merhaba sevgili anneler bu haftalarda vajinada ağrı hisseden var mı, batma ara sıra oluyodu doktorum normal demişti ama bugün çok daha sık aralıklarla ağrı girip çıkıyor. Doğum sürecinde vajinada herhangi bir ağrı olmuyor sanırım tüm sancı alt karında ve belde oluyor diye biliyorum doğru mu acaba🤭