Ilsamgg Kızlar sorum başlıkta hangi doktoru önerirsiniz ? İkisinin de adını çok duydum ama Neslihan hoca biraz soğukmuş sanki gidenler yardımcı olabilir mi gebe değilim ama kontrole gitmek istiyorum gebe kalırsam da devam etmek istiyorum
sebusum85 Merhaba, Ben ilk doğumunu da neslihan alan ile yaptım. Şimdi ki gebeligimde de kendisine gidiyorum.soguk duruşu olabilir ama konusunda tecrubeli ve çok ilgili bir doktor detaycı tavsiye ederim.