Gulsum2308 canım ben 9 şubat günü uyandım gayet normaldim dışarı çıkacaktık eşim işten gelirken aradı sen hazırlan bende geliyorum yarım saate dedi hazırlanırken 2 göğüsümün arasında göbek kısmında bir ağrı oluştu birden bire ve eşim gelene kadar geçmedi kayınvalidemle oturuyoruz biz ben telaş etmesin diye söyledim ona evden çıktık hemen hastaneye gidelim dedim zaten doktoruma yazdım hemen nst çektir dedi hemen yakın bir hastanede nst çektir sancılarım düzenli bir şekilde çıktı doğum sancım başlamıştı yani eğer farketmeseydim dahada yükselip doğuma yol açacaktı hemen yatışını yaplım dedi cumartesi yatışım oldu işte pazartesi çıktım 33 haftaya kadar magnezyum ve progestan kullandım sonra bıraktırdı şu anda bekliyoruz yani ama farklılık hissediyorsan bence bi acile git hemen yada doktoruna git randevuyu bekleme derim sağlıkla gelsin kuzularımız 🤗