Kızlar benim tansiyonum düşüktür genelde ama beni hiç etkilemezdi bugün uyandığımdan beri en düşük 8/4 en yüksek 9 /5 oluyor tuzlu ayran bol su turşu bile yedim ama yok banamisin demiyor başımın tepesi yanıyor gözlerim bulanık görüyor halsizlik var çok yoğun başına gelen var mı