Bumah Kızlar 2. Aydaki aşının 5. Ayda akıntısı oldu az önce fark ettim randevu aldım sabah götürücem normal mi kızarıktı aşı yeri ama ben iz kalıcak diye öyledir diye düşünüyordum
Bumah İltihap yeni aktı sürekli değişirim üstünü çünkü vucuduna bakarım bişey varmı falan diye darbe falan da almadı içi dolu gibiydi şişti ama normal diye düşünmüştüm kabuk atıp iz kalıcak diye 😩😩
su656 Bumah bugün 2.Ay aşısı yaptırdık. Ebe 9.aya kadar iltihap akıntı olabilir korkma dedi. Ne zaman olacağı belli olmazmış 9.ayı bile bulabilirmiş
su656 Bumah evet öyleymiş. Sizi bir şey söylemedilerse korkmanız normal. Yarın yine isterseniz gidersiniz veya arar ligi alırsınız