gokceaytekin direnozturk Ben 5 yıl önce normal doğum yaptım orada Elif hoca vardı. Sürecim çok ağrılı geçti. Rüya ebe vardı. Şimdiki aklım olsa başka hastane düşünürüm
ysmnsen direnozturk ben orada Mehmet haliloğluna gitmiştim bir kere muayeneye hiç memnun kalmadım zaten yenidoğan ünitesi falan da yok hastanede ultrasonları aşırı eski