Seymasal Kızlar ilk dozu oldum 2. Doz kacıncı haftada oluyor hemsıre bı ay sonra dedı sonra aradı yanlıs olmus 2 ay sonra gel dedı kafamı karıstırdı dogrusu arastırdım kacıncı haftada oldugunu da bulamadım yaptıranlar var mı 2. Dozu ?
SeydaBurak Seymasal Ben ilkini 11 Mart yaptırdım. İkinci için 30 Nisa’n gel dedi. Hemen hemen 2 ay gibi bir süre oluyor sanırım.
Seymasal SeydaBurak ben gecen hafta yaptırdım nısan 2 de gel dedı once sonra aradı mayıs 2 dedı normal mı süre aralığı
Pinarclk Seymasal bana tam bir ay dedi hemşire. Hatta kac keredir gidiyorum. Aman unutma bak diye uyarır
Seymasal zuzulice 3 hafta fark edıyo sanırım ilk gebelık tecrubesızsın ıster ıstemez korkuyo ınsan bı zararı olur mu dıye
Cihanberk Seymasal bana tam 1 ay sonra gel dedi ikinci doz için, aşı kartı verdi o şekilde yazıyor orda da
NimetDilmen Seymasal Ilk dozunu 20.haftada oldum 2. Dozu icin 1 ay sonra yani 24 haftalıkken qel dedi
NimetDilmen Seymasal Tekrar sor bencede çnkü qenel olarak 1ay ara veriolar ama belkide farketmiodur yanlıs yönlendirmiyim