nurozgur 14+2 da erkek oldugunu ogrendim doktorun tahmini vardı net olması için 14. Haftayı bekledik 🙏🏻
semos__ yazar761_ aynı 11+4 de 3 kere bacak arasına baktı hiçbirsey göremedik %90 kız dendi inşallah değişmez değişen oldumu acaba🥹
iremgnrs 17-18 di yanlış hatırlamıyorsam oğlum kendini göztermeyip bacaklarıyla kapatıyordu beş defa gitmemize rağmen detaylı ultrason ile öğrendik çikolata yiyip gitmiştim bu şekilde öğrenebildik 🤣