Sudetryk1 merrrvees benimkide öyle ve hep göğüste kalmak istiyor göğüsten bırakınca uyanıyor emmese bile orda olacak normaldir heralde daha yeni dogduklari için biz uyandırmadan uyanmazlar
merrrvees Sudetryk1 çoğu herkes gece durmuyor ağlıyor falan diyor o yüzden bende endişeleniyorum biraz sarılığı var defi doktorumuz ama önemli değil o yüzden telaşlıym
Sudetryk1 merrrvees uyanmasa bile sen yavaşça burnunu veya ayaklarına dokun hafif sık uyanması emmesi lazim benimkide öyle emmezse sarılık ilerler