tubitandjdhs özel de de devlette de her türlü insan var Allah karşımıza vicdanlı merhametli işini severek yapan insanları çıkarsın. Devlette doğum yaptım, hemşireler sürekli değişiyordu ilk hemşireyi zorla getirtmişler gibi tavırlar üslup ama ondan sonraki hemşirelerden Allah razı olsun, hamile birine doğum yapacak birine gayet iyi yaklaştılar. Ameliyathane ekibi de çok iyiydi şükür, doktorum süreci iyi yönetemedi tek problemim oydu ve özel oda olmuyor devlette, bulunduğunuz yerdeki özel hastaneyi araştırın doktorlarını eğer durumunuz da uygunsa özelde doğum yapın, ama her devlet hastanesi de kötü değil