Saimeee aslında adı üstünde, rapor 🙂 rapor ve dilekçe farklı şeyler, siz dr değilseniz rapor düzenleyemezsiniz. Çalışabilir veya çalışamaz oluşunuza da doktorunuz karar veriyor. Zaten doktorunuz bu raporu hem kurumunuza hem de devlete bildirmek için hazırlıyor. Siz dilekçe yazıp kuruma verince devlet nereden bilecek? Devlet 32. Haftada sizi otomatik olarak izine ayırıyor, eğer doktorunuz aksini bildirmezse.
Dolayısıyla doktorunuzdan almanız şart 🙂