ezgimom26 Cumartesi 40+0 oluyorum . Doktor cumartesi için yatış verdi . Normal doğum olcak ama ne sancı var ne açılma . Dualarınıza ihtiyacım var 🙏🏻
ezgimom26 cylnboran04 dün randevum vardı 3300 dedi doktor kilosuna bakalım nasıl olcak bende bilmiyorum
mombabydad ezgimom26 merhaba benimde 39+3 ve herhangi birşeyim yok ne sancı ne ağrı . Benimde planlı normal doğum olacak haftaya çarşamba perşembe gibi . Benimki baş geliş ama hala kanala girmemiş seninki kanala girdi mi
aselarya mombabydad benimde 39+4 bendede açılma sancı hiç bişey yok baş aşağı ama kanala girmemiş çok korkuyorum nasıl olucak ya napıcam 🥹
ezgimom26 mombabydad valla hiç çatı muayenesi falan da yapılmadı. Baş geliş ama kanala girmiş falan da demedi . Nasıl olcak hiç bilmiyorum. Allah yardımcımız olsun 🙏🏻
minikcivciv89 mombabydad ne oldu sonuc dogum yaptınız mı 🥰 banada ayın 30 unda gel dedi dogum için sancım agrım sızım yok büyük ihtimal suni sancı verilecek birşeyde demedi sancı hakkında
mombabydad ezgimom26 bende de öyle çatı kontrolü olmadı amerikadayım ben nasıl olacak bende bilmiyorum burada ailen nasıl doğurdu diye soruluyor benim ailemdeki kadınlarda hep normal doğurdu dedim . Bu onlar için çok önemli
mombabydad ezgimom26 bende sizi merak etmiştim . Açılmanız falan nasıl ? Suni sancı takıldı dimi ? Ağrılarınız ne durumda ? Dualarım sizinle inşallah sağlıkla kolaylıkla alırsınız kucağınıza evladınızı