selenhuseyin Kızlar son bat 2 şubat, Dpo 16 2 tane pregnant testim silik çıktı dpo 17 sabah ilk idrar ile anında silik pembe çizgi çıktı gidip kan verdim hCG 0 sizce tekrar vermeli miyim yoksa test mi yanılttı
yasewin selenhuseyin aynı durumu yaşadım hayal kırıklığı gerçekten 😔 dpo 9 da iki testim pozitif çıkmıştı kan verdim sonraki gün negatif daha adetim gelmedi ama olsa çıkardı bence 🥲 umarım güzel haberler alırız💕
selenhuseyin yasewin büyük ihtimal hormonların yüksek olduğu gün test yapmışız tabi testlerde hassas olunca yalancı çizgi verdi 3 tane birden yalancı cizgi nasıl verdiyse artık 🥺
Ceydaaaaaaaaaa Sahte pozitif gösteren bir çok test var canım güvenilir bi testle tekrar deneyebilirsin bende çok sık yaşadım bu durumu
yasewin selenhuseyin temmuzda istedik ağustosta oldu ama düşük oldu 😔 bir ay kanamam sürdü bir ay da korundum o zamandan beri deniyoruz😔
selenhuseyin yasewin benimde Aralık’ta düşüğüm oldu 1 ay içinde iki kez kanamam oldu Şubat’ta tekrar adet görünce korunmadim test yaptım çıktı ama malesef ki kan da megatif verdi olsun bizimde imtihanımız buymuş, Rabbim bekletiyorsa güzelleştiriyordur emin ol ki çok güzel bebislerimiz olucak🥰
yasewin selenhuseyin çok istediğimiz için bu şekilde sınanıyoruz herhalde🥲 uğraşlarım da var ama asla odaklanamıyorum hep aklımda gebelik bebek