sifadrmaz Kızlar 26 ile 28 arasında regl olmam lazimdi ama gecikti test yaptım pozitif çıktı ama kan vermedim pazartesiye randevu aldım kadın doğumdan ama kararsızım sizce doktora gitmeden önce sağlık ocağında kanda baktirsam mı yoksa direkt doktora mı gitsem
dilaradoyan sifadrmaz önce kanda kesinleştirin sağlık ocağında sonra kadın doğuma gidin derim. Ben iki gebeliğimde de böyle yaptım
sifadrmaz İlk gebeligimde bende öyle yaptım. Şimdi direkt kadın doğuma gitmek istiyordum ama cuma günü kan vereyim içim rahat etsin