nurozgur esraakurek bende öyle hissediyordum hep hatta kızım diye seviyordum taaaaki ultrasonda bacak arasındaki pipisini görebe kadar 😁😁😁😁
busbus41 esraakurek bende 6+3 bir tane kızım var 8 yaşında kızımda hissetmiştim ama bu çok değişik hissettiğimden emin olamiyorum 😀
nurozgur esraakurek hayırlısı ise Rabbim inşallah kız nasip eder erkek annesi olmuşsunuz bide kız annesi olursunuz umarım 😍
kilicoz Yolk sac solda yani ilerde plesana oluşana kadar bebeği besleyen yapı bnm tahmin de kız sağ da olsaydı erkek derdim
Nigar777 Kizlar merhaba. Ben 5hafta 3gunluk hamileyim. Bu gun ilk defe usm altdan bakti doktorum. Kese ve yolk s gozukuyodu doktor her sey yolundaa dedi. Ayin 13u gel kalp atisina.