Elisa0110 ayy inşallah ama göze alamıyorum artık ya bide etraftakiler o kadar dengesizce konuşuyor ki tövbe haşa Allah hakkımızda en iyisini bilir bana diyorlar ki sen getirme senin kızın olmaz niye ya böyle kötü düşüncelerle insanı karamsar yapıyorsunuz eltim bile ya erkek olduğunu öğrendim zmn gelmiş bana diyor karnındakine toka almazsın benim kızıma alırsın ne alaka insan insana bu kadar mı kötü olur kendisinin 3 kız bir oğlu var şuan ki kızı henüz 4 aylık oldu havası bundan sanırım bir erkeği bile olmazsa onu görürdüm de ben onlar gibi zalim olup böyle kalp kiramiyorum işte diğer eltimde 3 doğurdu daha 40 çıkmadı ne yani bnde şimdi gidip ona oğlan elbisesi almazsın mi diyeyim