nur_dum yani orası öylede işte kimileri iyi dayanıyor şahsen ben kendimi bildiğim icin ne birakabildim ne ilaçsız surdurdum mecburi ictim i buda bizim sagligimiz yani oyle birsey ki icmedende stres vs bebege gecer malesef sonrasında zaten doktoruma söyledim oda stres gelmemesi icin içebilirsin dendi halbuki hickimse bizim ne yaşadığımızı bilmezler ama ilaçsız zor hayat oluyor yani beni ayakta tutar mesela öbür türlü eyvah ki eyvah