nisaylmz25 nihan ilhan a geçen hafta ilk kez muayeneye gittim tatlı bi doktor çok güzel anlattı ama doğum fiyatı 38 binmiş sancı odasına eş alınmıyormuş ve bize dedi ki hastane 17 oda var 7 si veya 10 u camlı diğer odalar camsızmış ve gebelere öncelik tanınıyor camlı oda için dedi ama anlamsız geldi bana yani ben doğum yapmış olarak orada yatıcam yan odada belki fıtık ameliyatı geçirmiş biri de olabilir bu çok saçma geldi bana maalesef bu sebeplerden hastaneyi tercih etmedim sefaköy medipole gideceğim diğer kontrole doğum 27500 normal doğum ayrı sezaryen ayrı katta odanız direk veriliyor doğum öncesi ve sonrası aynı odadasınız tabiki eşiniz yanınızda olabilir dediler doğum katında başka bir hasta yok sadece doğum yapanlar var dediler sadece yenidoğan yoğun bakım yokmuş onu da inşallah gerekmez diyerek kabullenicem muhtemelen aslında Bahçelievler medipole gidiyordum orada da sistem güzeldi yoğun bakım vardı ama doğum 52 bin olmuş ve yoğun bakımındaki doktordan şikayet vardı öyle olunca da tercih etmek için sebebim kalmadı açıkcası