yagmuryig Kızlar yaşayan varmı yedıgim şeylerden sabun tadı gelıor 10+4uz kek yaptıkçm sabun tadı gelıor pılav yaptım kuru fasulyenin yanına pılav kek sabun tadı gelıo oğlumda yaşamadım hıc normalmı
yenidennnn yagmuryig sabun tadını bilmem ama benimde ağzımın tadı gitmişti çok zordu herşey acıydı 7. hafta gibi başladı şuan 17 haftalığım geçti çok zorlandım 3 kilo verdim bu dönemde yani ağız tadında değişimler olabiliyor
denizhelensarpberat yagmuryig benim ağzım yokmuş gibi hissediyorum artık yine sen tat alıyormuşsun 😁😁 bu seneki hamilelikler galiba hep böyle zor geçiyor süreç
esolinnnn yagmuryig hamilelikle ilgisi var mıdır bilemicem ama pilav tencerenizi kek kalıbınızı bulaşık makinesinde yıkadıysanız granitlerde teflonlarda vs deterjan kokusu kalıyor bence yemeğe de geçiyor. Çoğu kişi hissetmiyor bunu ama mesela ben hemen alıyorum sabun tadını
yagmuryig yenidennnn ya bilmiyorum kı oğlumda hıc böyle bısı yasamadım herşey sabun tadı gelıor sanki
yenidennnn yagmuryig zamanla geçer biraz zor bi durum ama geçiyor r benim azalarak geçti ama psikolojimi bozmak üzereydim iştahımı aşırı kapatmıştı sizinde geçer telaş yapmayın