Merhaba kızlar bugun rastgele bir doktora gittim 16+6 haftalıgız bebeğin bacalıgı 15+4 dedi eşimin boyunu sordu benimkini sordu hee normal dedi ama gel gelelim ki soru işareti kaldı bende
Doktorumla konustum oda yaa uzmanlar yeni doktor oldugu için tezcanlılar her bilgiyi paylasmak istiyorlar sıkıntı yok dedi
Böyle birley duydunuzmu acaba hiç basına gelen varmı içimin ferahlatılmaya ihityacı var