melisa35_ yok çok normal aslında. ben 20 de hissetmeye başlamıştım ama böyle çok ufak ufak. kişiden kişiye göre değişiyor bu durumlar. karnım 24 te çıkmaya başlamıştı vs. bir şey olmuyordur korkmayın çok normal❤️ bulantı vs de herkeste olacak değil, bi aksilik olursa doktorunuzda söyler zaten siz keyfini çıkarın içinizi ferah tutun bu süreçte