Bugün dpo 12 dpo 8 de çok silik çizgi çıkmıştı
Ben ilk hamileliğimi kasım ayında öğrenmiştim zaten öğrendiğimin ertesi günüde kimyasalla sonuçlandı o zaman adet günümden 1 hafta sonra kan testi vermiştim beta 215 çıkmıştı sonra düştü ertesi gün
Buda bugünki sonuç dpo 12 daha adetime 1 gün var adetten önce öğrendim sonucu ve korkuyorum umarım bu sefer herşey güzel ilerler dua edinnn 🤲🤲 hem çok sevinçliyim hem tedirginim
Bu arada bu sefer çok fazla belirtim olmadı bel ağrısı ve 3 gündür minik batmalar oldu sadece ilkinde aşırı kramplar girmişti göğsüm çok ağrımıştı
