Pelinn_6506 Kızlar 22 şubatta korumasız ilişki oldu 65.saat sonra ertesi günü hapı aldım etkisi olur mu, 22 şubatta yumurtlama döneminin son günüydü bu arada tutunma olur mu hemen hap işe yaramış mıdır
burcuo Pelinn_6506 Ben 24 saat dolmadan almıştım ama prospektüste hamileyseniz işe yaramaz yazıyordu. Yumurtlama döneminde değildim, reglim yeni bitmişti. Yine de hamilelik haberi aldım.
3bebekliannee Pelinn_6506 ben 48 saat olmadan ella kullanmıştım ama hamile kalmıştım faydası olmamıştı
aslan030128 Pelinn_6506 valla 24 saat geçmeden kullandım ama hamile kaldım bende şoktayım ertes markaydı
Pelinn_6506 08061999 teşekkür ederim canım ama çok net değil negatif oluyor öyle sanırım ya da regli gününü bekliycem
Pelinn_6506 aslan030128 anlamadım ben test doğru mu değil mi ya nasıl atmam lazım fotoğrafı bakın sizde
aslan030128 Pelinn_6506 valla canım benim de silik çıktı sonra kan verdim orda netleşti zaten adetine varmış daha silik çıkması normal yarın sabah tekrar test yap yada direk git kan ver böyle daha çok stres oluyor insan