Kızlar bu ay ilk defa yumurtlama çatlaması yaşadım sanırım gemini öyle dedi yani 19-20 şubat arasi neyse bata 4 gün var bugün gebelik testi yaptım negatif çıktı erken midir acaba test yapmak için? dpo 12 ya da 13 sanırım. benim hiç böyle beklentim yoktu gemini yüzünden böyle oldu yumurtlama falan dedi umutlandirdi beni ben kilo vermeye odaklanmıstım inositol B12 D vitamini falan kendime çok iyi bakiyodum bu süreç beni darladı biraz