Kızlar elimde Laboquick marka gebelik testi vardı ilk beş dakikada negatifti ama sonra pembe bir çizgi oluştu içimde bir ümit ışığı yandı sabah da aynısı oldu kuruma çizgisi bırakıyor mu? Bırakmıyor diye biliyorum ben acaba pozitif mi iki gün sonra tekrar yapıcam test