Selamlar kızlar bugün itibariyle 34.haftamıza girdik kızımızı heyecanla bekliyoruz bir yandanda ultrason günlerimi tabiki fakat ne zaman gitsem asla yüzünü göstermiyor bu haftaya kadar sadece 2 tane renkli foto alabildim 21.haftada 23.haftada sonra hiç göremedik tavsiyeleriniz var mı neler yapabilirim gitmeden önce eli yüzünde değil sadece yüzünü resmen plesantaya yapıştırmış gibi duruyor arada boşluk çok az o yüzden görüntü alınamıyor 🫠🫠