Meltem3461 Kızlar özelde şeker yükleme testi yaptıran var mı aranızda şeyi merak ediyorum bir ücret ödüyoruz ya cüzi seviyede o testin ücreti kan verirken ayriyeten para alıyolar mı biliyor musunuz
myangelson Meltem3461 ilk hamileliğimde özelde yaptırdım. Önce doktora gittim muayene ücreti ödedim daha sonra sisteme girdi doktor tekrar gidip şeker yükleme işlemi için ücret ödedim daha sonra gidip kan verdim içeceği verdiler falan o şekilde devam etti
Yazmelegi_ Meltem3461 kızımda muayene ücreti+50 tl felan içecek ücreti vermiştim. Oğlumda da muayene+300 du galiba kan icin para verdim birde içecek parası oda yine 50 felandi
quenn1905 Meltem3461 doktoruna gidince kayıt acıyor sende gidip ödemesini yapıp sonrasında laboratuvara yönlendiriyorlar geriye sonucu beklemek kalıyor
Meltem3461 myangelson bana şeker yükleme testinin ücreti 600 TL dediler o zaman bunun içinde kan vermeleri de dahildir dimi özel olduğu için ekstra ğcret isterler mi bilemedim
myangelson Meltem3461 yok yok dahildir tabiki. Şeker yükleme zaten kan alınarak yapılıyor. Benden alınan ücrette hem kan hem içecek ücreti vardı başka para vermedik
Yazmelegi_ Meltem3461 evet içeceği eczaneden alıyoruz kan icin de hastaneye ödüyoruz. Ama bazı yerler içeceği kendi de verebiliyormus
Meltem3461 quenn1905 muayene ücreti artı test için 600 tl dediler o zaman ekstra kan vermek için vs istemezler doğru anladım değil mi