merve7700 6+1 de gittim kese ufak haftaya gel dedi tekrardan bebeği gördü mü söylemedi kalp atışını da dinlemedi sadece kese biraz ufak dedi başka birsey demedi bi sorun olur mu korktum acikcasi
Missgod merve7700 zaten ilk kese görünüyor kalp atısı 6.haftada duyulmayabilir 8 haftaya kadar yolu var içini ferah tut allahım izniyle duyucaksın kalp atısnı
Yvhbb Guniiii yk canım kese göründü 4 haftalıkken pazartesi 6+3 olucak o zaman kalp atışı için gidicem ama erken gibi