aysearsss bu hafta bunu yasayan oldu mu? doktorum günde 3 progestan verdi. bugünde iğne serum, serklaj suan gerekmez dedi ama korkuyorum benim haftamda yasayan bunu oldumu doğum yapan yada haftası ielrleyen
myangelson aysearsss tam sınırda 25 altı riskli görülüyor. Muayeneye ne zaman çağırdı? Yakın takip yapacak mı? Bir de dinlenme verdi mi uzan ayağa kalkma vs gibi
kubraturkkoc aysearsss benim serklajlı olmama rağmen 24te 13 mm idi serviks boyum yatış yapıldı ciğer geliştirici yapıldı enfeksiyonum varmış o tedavi edildi 40 gün kaldım hastanede şuanda 37. haftadayım dikişler bugün alındı bebiş ne zaman gelir bekliyoruz 🤷🏻♀️
esraozt aysearsss 27.haftada yaşadım 37.haftaya kadar wc dışında ayağa kalkmadan full yattım. İğne serum ilaçlar günlük 4 litre su ile 37de doğum yaptım
esraozt aysearsss benim tabı buna eşlik eden sancılrım vardı bi de. Doğum sancılarım başlamıştı hatta doktor eğer gelmeseydin akşama suyun gelirdi doğururdun dedi
aysearsss myangelson 2 hafta sonra dedi ama ben 1 haftaya giderim. dinlen dedi genel cok yorma çarşı pazar gezme ev isi yapma gibi ama yerinden hic kalkma vs demedi
myangelson aysearsss anladım doktorunuzu dinleyin 1 hafta sonra gidin muayeneye bence de. Eğer kısalma devam ederse serklaj atılır en azından
aysearsss kubraturkkoc masallah rabbim yardım etmis. kacıncı haftada serklaj oldunuz ve oldugunuzda kac mm idi
kubraturkkoc aysearsss benim iki düşüğüm olduğu için önlem amaçlı atıldı 12. haftada ölçümü söylememişti o zaman
bebitonunannesii esraozt bende suan 24deyim kısalmam var yatıs verdıler hafıf agrılarım kac gundr var sızın nasıl agrılarınız vardı
aysearsss esraozt iğne serum vs hangi aralıklarda aldınız peki ben bugğn öğrendim 1 iğne 1 serum simdilik, serklajı ne zaman oldınuz birde
aysearsss esraozt iğne serum vs hangi aralıklarda aldınız peki ben bugğn öğrendim 1 iğne 1 serum simdilik, serklajı ne zaman oldunuz birde
esraozt aysearsss serklaj olmadım, 3 günde bir düzenli iğne vurundum, sancılarımu azaltmak için de ilaçlarım vardı, haftada 1 de kontrole cagırıyordu, 2 kere de ciğer geliştirici iğne vurundum 1 ay arayla
esraozt aysearsss açılma sanırım yoktu ama rahim ağzı yumusamıştı bir de oğlum sürekli her muayene gittiğimde aşağıya iniyordu ucundaydı doktor ıkınma bile dedi
aprilbaby aysearsss 18.haftada 33 ölçüldü günde 4 tane progestan kullandım ve uzun süre yattım çok dikkat et yere eğilme çok oturma yürüme bol su böyle böyle uzar veya kısalma olmaz stres yapma geçiyor geçecek 34.haftaya geldim çok dikkat ederek
aysearsss aprilbaby arabayla biyere gitme peki? eşim kullanıyor da. oturuyorum sadece dısarda bi sorun olmaz heralde evde de iyice bu psikojiyle bunalıyorum
aprilbaby aysearsss ben çok çıkmadım ama çıktığımda da bir süre arkada yatar pozisyonda gittim haklısın bunalıyor insan ama inan geçecek❤️ bazılarına abartı gelebilir ama daha kısalırsa geri dönüşü olmayabilir o yüzden ben elimden geldiğince dikkat ettim faydasını da gördüm
Mihrasina_ aysearsss 21. Haftamda 32 ölçüldü ama kısaydı Progesteron bile vermedi açılman yok sorun yok 25 bile olsan vermezdim dedi 25 sınırmış şuan 36. Haftam 23 e yeni düştü yeni kullanıyorum Progesteronu birden düşmüyor bende hemen düşmedi yani zamanla kısalıyor bi bakarsınız haftalarca gider bi bakarsınız hızlı kısalır riski haftanız küçük genelde senkraj yapıyorlar o haftalarda
bebitonunannesii Mihrasina_ benımde 24. Haftam 32 ölçüldü yat dedi ipne ve gunde iki fitil verdi biraz korkuyorum acıkcası Mihrasina_ siz dikkat ettinizmi normal yaşantınıza devammı ettınız