Ben yaz meyveleri aşeriyorum ya 🥲 kiraz, erik gibi. 22. Haftaya giriyoruz ama salatalıktan tiksindim şu 2 haftadır. Balığı hamile kalmadan önce de yemiyordum yine yemiyorum. 2 öğün yiyip ara öğünü vitaminli yapmaya çalışıyorum. Meyve, incir, kuruyemiş gibi. Tatlı da canım isterse kendimi ödüllendirip akşam bir çikolata yiyorum. Ekmek ve makarna canım istemiyor. 😂