Sudetryk1 Kizlar 9 gün önce sezeryanla doğum yaptım şuan evdeyim iki parmak kadar büyük parça geliyor normal mi bu durum?
1cey Sudetryk1 nasıl büyük parça? Rengi dokusu nasıl ki tam anlayamadım ama bende olmadı, yoğun kanama ilk günlerde oldu tabi ama öyle parça gelmedi
Sudetryk1 Daisyy000 hastaneye gittiniz mi doktorunuz bişey dedimi Hastaneye gitmeli miyim Çok stres yaptım
Daisyy000 Sudetryk1 Yok hayır gitmedim zaten sonra da bir problem yaşamadım. İçimiz temizleniyor normal bence ❤️
rosesally Kanamanın günden güne azalması gerektiğini söylediler eğer ekstra yoğun bir kanama olursa doktora gidebilirsiniz ama adet pıhtısı gibiyse beklemiş kan atılmış olabilir
Sudetryk1 eslem2121 bir sıkıntı yoksa sorun yok ya o kadar büyük gelmesi normal mi onun için tedirgin oldum canım
eslem2121 Sudetryk1 yok sorun olmaz baktın 40 günü geçti halszilik baş dönmesi var hastaneye gidersin
gizemli00 Sudetryk1 icinizdekiler dokuluyor canım karnına baskı yapıyorusun ben yaptıkça daha çok gelirdi🥴🥴🥴
Havin49_ Sudetryk1 için temizleniyordur cnm benim eşim beni duş aldırıyordu doktorum birinden yardım al duş alırken ilk bir hafta dedi ayağa kalktım eşim su döktü pıhtı böyle kocaman geldi eşim korktu be oluyor dedi dedim korkulacak bişey değil 😀😀
Sudetryk1 gizemli00 bebek emzirirken göbeğimin üstüne biraz baskı oluyor haliyle ondan kaynaklı da olabilir
gizemli00 Sudetryk1 yok elinle dikişinin bı tık üstündeydi sanırım biraz açıyor ama karnının kalmamasını istiyorsan yapmalisin