yeniiinirranne ben 25 gün önce devlette normal doğum yaptım üniversite hastanesini daha çok beğeniyorlar doğum için açıkçası devlet hastanesi temizdi ama ben ilgi alakadan hiç memnun kalmadım biraz şans işi aslında iyi ebeye denk gelenler memnun kaldığını söylüyor ama benim şansıma sorunlu biri denk geldi doğumhane katında tek kişilik odalarda doğum yapıyorsun ben suni sancı ile doğum yaptım yalvarıyordum artık kapatın sancıyı kendi sancımı çekmek istiyorum dememe rağmen bağıra çağıra azarlayarak davrandılar sürekli alttan muayene edildi ve çok canım acıyordu hem sancı hem muayene bunun dışında doktor zaten girmiyor doğuma ebeler yaptırıyor biraz fazla dikişim oldu benim maalesef doğumdan sonra lohusa katına çıkarıyorlar tekerlekli sandalye ile merak ettiğiniz başka birşey varsa sorabilirsiniz