esrafi5 Merhaba hanımlar tansiyonum 1 haftadır 13/7 -13/8 benim normal tansiyonum 10 11 di doktor 12 bile olmasın dedi tuzlu yemiyorum sizce ne yapabilirim randevuya 3 hafta var erkene çekip gitmelimiyim sizce
myangelson esrafi5 erkene cekebiliyorsaniz gidin. Eğer uygun görürse kardiyolojiye yönlendirir orası da ilaç başlar. Kendinizi çok yormayın bol su için. Hamur işi tatli çok tüketmeyin
myangelson aysct kendi tansiyonu normalde düşük olduğu için 13 bile yüksek olur. Yani normalde tansiyonu 10 olan biriyle 12 olan biri aynı değerlendirilemez
sedanisa41 Tansiyonu şakaya almayın. Ben 24 tansiyonla zorunlu sezaryen olup ölümden dönmüş biriyim. Lütfen 1 hafta açken tokken hep ölçün bir kağıda yazıp doktorunuza gösterin. İhmal etmeyin lütfen geçmiş olsun
Mehmetasaf55 esrafi5 tansiyon yüzünden erken doğuma alındım ilaç kullanmama rağmen erkene çekin ihmal etmeyin