anstzist 7+6 dayım kabul mü 😂 bi iyi gidiyor bi kötü. Bir gün iyiysem ertesi gün felç 😁 bulantı kusma, kasık ağrıları, halsizlik bitmiyor resmen
nehirbvkr1 4 gündür gribim ilacı alamadım prilamı 4 gündür kusuyorum her gün kaç defa bulantı yani anlaıycgn berbatttttt sığamıyorummmm