June6 Bu yaşlarda hamile kalıp 2 li test yaptıranların hep riskli mi çıkıyo acaba merak ediyorum hani bilmem kaç kişi arasında yapılan bu yaştaki vs diyolar ya o yüzden merakım yani
Missgod June6 38 yasındayım ilk çocuğumda 36 yasımdaydım ikisinde de ikili yaptırdım ilk cocgumda sınırda çıktı ikinciyi bgn yaptrdım
nur_dum June6 ikili temiz gelse bile yaştan dolayı riskli gelir kesin dedi doktor, bende özelde fetaldna yaptırdım şükür temiz geldi, ikilinin sonucuna e nabızdan baktım ama birsey anlamadım yaptırdığım doktorada gitmedim daha devlette yaptırmıştım ikiliyi.
elifsll June6 35 yaşına gireceğim birkaç gün sonra.ikilide sıkıntı çıkmadı. Ama yaşımdan dolayı kanımdan dolayı doktorlar fetal önerdi. Onu da yaptırdım düşük risk çıktı
June6 maviportakal_ genelde 35 üstüne sanırım riskli diye bakıyolar beni hamile kalınca hemen yaştan riskli gebelik diye işaretlediler aile hekimliğinden sırf yaştan
chachasdarkpaws Ben 39 yaşındayım, 10. Haftada fetal dna verdim direkt. Yalnız sonuç beklemek çok zormuş🧿🙈
asrin123 June6 32 yaşındayım ikili taramam riskli geldi bugün amniyosentez verdim . Artık yaptırdıktan sonra içine o kurt düştükten sonra sürece ister istemez ayak uydurdum ama aklım olsaydı 3-5 kuruşa bakmam Fetal DNA yaptırırdım. Çok zor bir süreç İnşallah ben de sağlıklı haberler alırım.
maviportakal_ June6 yani imkan varsa fetal dna yaptırmak daha sağlıklı zaten ikili üçlü testlerin güvenirliği düşük
Simayo Yaş ilerledikçe yumurta ve spermlerin kalitesinde düşüş meydana gelmesinden kaynaklı olarak riskli olarak görüyorlar. 35 yaş olmam sebebiyle beni fetal dna’ya yönlendiler mesela. Doğruluk oranı daha yüksek diye. Çok şükür sıkıntı çıkmadı ✨
gunesgunesgunes Fetal dna ya özelde gücü yetmeyip bilmeyenler için yazıyorum. Eskişehir Osmangazi üniversitesi tıp fakültesi hastanesinde ve Kayseri’deki üniversite hastanesinde çok makul fiyata fetal dna yapılıyor. Ben Eskişehirde yaptırdım 4100 lira. Kayseri 6 bin bildiğim kadarıyla. Eskişehir için randevu alınmıyor. Sabah erken saatlerde siramatikten sıra alarak işlem yapılıyor tıbbi genetik polikliniğinde. Kayseri hakkında pek bilgim yok. Bir de özelden farklı olarak 13. Haftadan itibaren uygulanıyor. Sonuçlar ¾ haftada çıkıyor. İşlem günü herhangi bir kan sulandırıcı kullanmamak gerekiyor
zuzubayram June6 35 yadsındayım 2 Li orta derece diye riskli dedi doktor anlamdım hiç bir şey yaptırmadım Allah’a bıraktım inşallah sağlıkla gelir kızım amin amin
Simayo June6 ikili teste göre doğruluk oranı çok daha yüksek. %99 gibi bir oran veriyorlar. 35 yaş üstüyseniz kafanızı en rahat ettirecek yöntem bu bence :)